10/6/07

Ανανέωση του blog της ΦΟΕΑ

Το blog μας,φίλοι μου, κλείνει αισίως τον ένα μήνα λειτουργίας (και βάλε!). Η κίνηση του είναι αρκετά ικανοποιητική οφείλω να ομολογήσω. Προσπάθησα αρκετά, παιδεύτηκα πολύ με κώδικες html,templates,javaScript applications...

Συνεχώς άκουγα : -"Κατερίνα, άλλαξε το φόντο!"

ΗΜΑΡΤΟΝ
που θα έλεγε και ο Γεωργίου!!

Από τη δουλειά αυτή βγήκα κερδισμένη, αλλά και πολύ ξενυχτισμένη! Ευχαριστώ τα παιδιά που βοήθησαν την ιδέα μου αυτή να γίνει πραγματικότητα... Την προσπάθεια όλων μας δηλαδή! Ελπίζω στο μέλλον το blog να βελτιωθεί κι άλλο προς το καλύτερο! Έχω πολλά σχέδια στο μυαλό μου, όπως έχετε καταλάβει. Μερικά από αυτά βρίσκονται σε καλό δρόμο (θα τελειώσουν οσονούπω) και άλλα είναι προτάσεις και παραινέσεις φίλων της Ομάδας που θα τις σκεφτούμε και θα αποφασίσουμε τελικά.
Ένα να ξέρετε!

Με το blog πλέον μπορούν να γίνουν πολλά!
Αρκεί να το θέλουμε πραγματικά
και να προσπαθήσουμε με ηρεμία και μεθοδική δουλειά!

Είμαι ανοιχτή σε προτάσεις-προκλήσεις!

Θα ανεβάσουμε και slideshows με αφίσες, θα ανεβάσουμε και podcasts, θα βάλουμε και Αιματούλη να χορεύει κλαρίνα αν χρειαστεί!

Από σας ζητώ μια χάρη μόνο!

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!

1 σχόλιο:

ethelontes είπε...

Αγαπητοί Γιαννιώτες εθελοντές,

Κάποιοι αθηναίοι «εθελοντές» σας συγχαίρουν για τον ενθουσιασμό σας και συμβάλλουν όσο μπορούν στη διάδοση της ιδέας της προσφοράς και της ανθρωπιάς (http://noiazomai.blogspot.com/2007/10/blog-post_15.html). Καλή δύναμη στη συνέχιση της προσπάθειάς σας.